onsdag 10 februari 2010

45.

Min bästa vän i hela världen heter Anna. Jag älskar henne så att det gör ont. Sen den dagen hon föddes har det nog alltid varit vi. Ibland bara vet man och jag vet att vi kommer att vara bästa vänner tills vi dör. Anna är två år yngre än mig, hon är fullkomligt galen och en av de mest talangfulla människorna jag känner.

Utan Anna skulle jag inte vara den jag är idag. Hon är den som aldrig skrattar åt mina naiva drömmar. Hon tror på mig när ingen annan gör det. Jag tror inte riktigt att hon förstår hur mycket hon har gjort för mig. När jag inte ville så tvingade hon mig att leva och
när jag hade glömt bort hur man skrattar så visade hon mig.

Jag tror att alla behöver någon som Anna.


3 kommentarer:

  1. Min Anna heter Frida och hon är bland det finaste som finns

    SvaraRadera
  2. Evelina: Åh, jag önskar så att du hade det!

    Clara: Det låter så fint och så himla bra och livsviktigt!

    SvaraRadera